Yurt Dışı Turlarımız İçin Genel Bilgiler

Yurt Dışı Turlarımız İçin Genel Bilgiler

Tur öncesinde ve gezi sırasında sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için lütfen aşağıdaki bilgileri okuyunuz.

*Yurt dışı turlarımızda sorunsuz bir seyahat yapmanız için; sizin ve yanınızda yolculuk yapacak kişilerin aşağıdaki tüm bilgilerine ihtiyacımız vardır.( Kayıt sırasında lütfen pasaport bilgilerinizi eksiksiz veriniz. Pasaportunuz yanınızda değil ise lütfen daha sonra telefon, e-mail yoluyla bilgilerinizi bize iletmeniz önemle rica olunur.)
* Pasaportunuzda (geçerli ve süresi olan) yazdığı şekilde İsim Soyadı bilgileri ile Pasaportunuz numarası ve türü (uçak biletlerinizde; pasaportta yazılı olduğu gibi varsa göbek adı, ikinci soyadı hepsi yazmalıdır).
* Cep-İş-Ev Telefon numaranız ve e-mail bilgileriniz
* Yanınızdaki kişilerin pasaportlarında yazdığı gibi isim ve soyadı bilgileri ile pasaport numarası ve pasaport türü
* Yanınızdaki kişilerin cep telefon numarası, e-mail adresleri
* Yanınızdaki kişilerin doğum tarihi ve T.C. kimlik no’su (Seyahat Sağlık Güvence Sigortası için lazımdır)
* Tura hangi şehirden katılacaksınız ve yanınızdaki kişiler tura hangi şehirden katılım sağlayacaklar?
* Yemeklerde tuzsuz özel diyet, vejetaryen yemek gibi özel tercihleriniz var mı?
* İki adet tek kişilik yataklı oda (ayrı yataklı oda/Twin bed), tek büyük yataklı oda gibi (geniş yatak/double bed) oda tipiniz nasıl olsun?
* Üç kişilik odalarda konaklama yapılıyorsa, iki kişilik büyük yatak ve ilave ek yatak mı olsun / 2 ayrı yatak ve bir ilave yataklı oda mı olsun? (odalara istenen üçüncü yatak, ilave çek-yat tarzındadır).
* 18 yaşından küçük kişiler anne ve babası, ikisi ile birlikte yurt dışı seyahati yapmıyorlarsa, vekaletname aldılar mı?* Mil puanı ile kendi biletlerini alanlar, biletlerinin kopyasını Tempo Tur'a göndermeleri gerekmektedir (mil puan kullanım ve kazanım detayları aşağıdaki maddelerde yazılıdır).
*Yurt dışında telefon ve internet kullanımının maliyetli olduğu unutulmamalıdır. Kabarık bir telefon faturası ile karşılaşmamak için yurt dışında ücretsiz hizmet veren (wi-fi olan) yerler haricinde internet kullanılmaması, zorunlu olmadıkça telefon görüşmesi  yapılamaması ve  telefonların yurt dışında mobil veri alışverişine kapatılması gerekmektedir.
UÇAK BİLETLERİ HAKKINDA
1- Koltuk seçimleri önceden ücretli olarak yapılabilmesine rağmen havayolu şirketi habersiz olarak değiştirebilmektedir. Uçaklarda pencere kenarı koltuk ve gemide yan yana kamara, otellerde yan yana oda verme yükümlülüğümüz bulunmamaktadır.
2- Uçak yolculuğu esnasında her yolcunun kabin içine 36 cm (yükseklik) x 23 cm (en) x 56 cm (boy) ebatlarında maksimum 7 kg bir parça eşya alma hakkı vardır. Bir seyahat esnasında kişi başına valiz hakkı maksimum bir parça ve 20 kg ile sınırlıdır. Ekstra valiz veya ağırlıktan veya ödenecek ekstra bagaj ücretinden Tempo Tur ve tur lideri sorumlu tutulamaz.
3- Yurt dışı turlarda kullandığımız biletler her zaman mil puan kazanabileceğiniz "classta'' olmayabilir. Mil puan toplayan yolcuların kayıt esnasında bu isteklerini belirtirlerse, kendilerine bilet classları ve mil puanı kazanıp kazanamayacakları hakkında bilgi verilir.
4- Kendi biletini alan yolculara, tur ücretinden bilet indirimi yapılmaktadır. Havayolu mil puan kartları, banka mil puan kartları ve havayolu mensuplarının (emekli havayolcular dahil) kestirmiş oldukları kendi biletlerindeki yanlışlık veya iptallerden Tempo Tur sorumlu tutulamaz.
Mil Puan uygulaması ve uçak indirimleri için lütfen tıklayınız.
5- Program veya tarih değişikliğinde kredi kartı, banka kartı, puanlarla kesilen veya pass biletler ile uçacak olan yolcuların kullanılmayan biletlerinden Tempo Tur sorumlu tutulamaz. Turumuzun kesin hareketli olduğu yazılı olarak size bildirdikten sonra biletlerinizi almanız gerekmektedir. Kendi biletini alan yolculara ayrıca Ankara-İstanbul parkur indirimi yapılmaz.
6- Tura kayıt esnasında, ad, soyad, göbek adı, ikinci soyadı gibi “pasaportunuzda yazılı olan tüm isim ve soy isimleri” kayıt görevlisine pasaport numaranız, pasaport alış tarihiniz ve geçerlilik süreniz ile birlikte lütfen bildiriniz ve sözleşmenizde kontrol ediniz. Havalimanında check-in esnasında isimden kaynaklanan herhangi bir problemde Tempo Tur sorumlu tutulamaz. Bilet kesildikten sonra, ister iç hat, ister dış hat olsun isim değişikliği yapılamaz. Kesilen yeni dış hat bileti ve seyahat içerisinde gidilecek olan şehirler arasında ki diğer uçuş biletlerinin tutarını, seyahat eden yolcunun kendisi ödemekle sorumludur.
7- Uçak hareket saatinden; bir saat öncesine kadar, havalimanında uçuş kartı ve bagaj işlemlerini tamamlamamış yolcuların uçak biletleri yanmaktadır.
8- Uçuş kartını alan yolcuların, vakit kaybetmeden uçağa biniş kapısına gitmeleri gerekmektedir. Uçağa biniş kapısı son anda değişebilir ve "uçuş kartında" yazılı olan kapıdan farklı olabilir, ayrıca uçuş kapısı da hareket saatinden 30 dakika önce kapatılarak, yolcu alımı sona erebilir.
9- Sözleşmesinde kendi biletini alacağını bildiren yolcular daha sonra biletlerini Tempo Tur’dan almak istedikleri takdirde yazılı olarak Tempo Tur'a başvurmak zorundadırlar. Aksi takdirde hiç bir işlem yapılmaz.
10- Sözleşmesinde önceden belirttiği “tura katılacağı şehir ve uçuş parkurunu” değiştirmek isteyen yolcuların yazılı başvuru ve onayları gerekmektedir.
KONAKLAMA HAKKINDA
11- Otellerde yan yana oda veya gemide yan yana kamara kamara verme yükümlülüğümüz bulunmamaktadır. Bu talepleriniz önceden otel/gemiye bildirilse bile , otel yönetimi bu istekleri dikkate almayabilir.
12- Otel/gemide üç kişilik odalarda beraber kalacak yolcularımız, oteldeki üçüncü yatağın diğerleri ile aynı standartlarda olmayan ek yatak veya çek yat olabileceğini unutmayınız. Üç kişilik odanın konforu veya ebadından ötürü oluşabilecek herhangi bir sorundan Tempo Tur veya tur lideri sorumlu tutulamaz.
13- Konakladığınız oteller hakkında olumsuz bir durum veya odalarda bir arıza olması durumunda lütfen durumu resepsiyona bildiriniz. Sorununuzun çözülmemesi durumunda tur liderini arayınız.
TUR PROGRAMININ UYGULANMASI HAKKINDA
14- Tur hareketinden iki gün önce tur liderinin isim ve telefonunu acentamızı arayarak isteyiniz . Tur hareket saati ve tarihini kontrol ediniz. Uçağı kaçıran yolcuların kayıplarından Tempo Tur sorumlu tutulamaz.
15- Tempo Tur gerekli gördüğü durumlarda haber vermeksizin programın içeriğini bozmadan gezilecek yerlerin sıralamasını değiştirebilir.
16- Tura giden yolcularımız için yapılan sigorta, hırsızlık, yan kesicilik, kap kaç gibi olaylardaki maddi kayıpları kapsamamaktadır. Bu tip olumsuzluklardan dolayı oluşacak kayıplardan Tempo Tur sorumlu tutulamaz.
17-Tur süresince tur liderinin verdiği buluşma saatine uymayan konuklarımız, otobüs veya uçak hareket saatlerini kaçırdıkları takdirde kendi olanakları ile seyahate devam etmek zorundadırlar. Bundan dolayı yapılacak harcamalar Tempo Tur’dan talep edilemez ve bu durumdan Tempo Tur veya tur lideri sorumlu tutulamaz.
18- Turlarımıza kayıt yaptıran her yolcu bu şartları kabul etmiş sayılır.

Tempo Tur 1980 yılından beri gelen tecrübesi ile hazırladığı turlarda, tur ücretine dahil olan hizmetlerin standardına uygun en iyi hizmeti vermek için özen göstermektedir. Tur sonunda yolculardan gelen otel, uçak, ulaşım, tur lideri hakkında değerlendirmeler titizlikle incelenerek daha sonra yapılacak gezilerimizin daha da iyi olması için hazırlık yapmaktadır. Lütfen sizlerde Tempo Tur ile yaptığınız gezi sonrası olumlu veya olumsuz düşüncelerinizi acentamıza anket formu veya e-posta ile lütfen bildiriniz.